Monday, February 19, 2007

我媽終於忍不住

今年天年初二,
預了要早起床到姨媽家裡拜年。
當我在刷牙的時候,
我媽突然問我「JC冇返黎過年咩?」,
我平靜的回答「我哋冇一齊好耐啦!」。
之後,我繼續刷牙,
心想,我媽終於忍不住要問了,
也好,省了我找機會告訴她!

我在洗手間整理頭髮的時候,
我媽又突然爆出我意料不到的說來,
她說「下次搵個唔肥唔瘦既就得架啦!」,
我即時反應是「下!?」
她說她看過我3個男朋友兩肥一瘦,
我想了好久......「兩肥」我知道她說JC及BY,
但瘦的是誰呢...............
原來她說的是AU YEUNG先生,
我跟我媽說「其實妳見過四個啦!係兩肥兩瘦先啱呀!」!

感謝媽媽的一句爆笑話!
感謝她沒有追問!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home