Monday, October 16, 2006

EQ題

1. 男朋友話明妳正日生日個日工作好忙唔得閒陪你過,你會.......................
2. 男朋友話工作好忙,提前返黎同你過生日,但未知幾點返到黎,但係第二日又趕住走,你會.......................
3. 本來男朋友已經係提前同你過生日,點知又打黎同你講要再提前D同你慶生,第二日都係趕住走,你會.......................

其實作為人地女朋友既我EQ真係唔係好高,
同上次IQ題一樣,
對住以上三個問題,
我都係冇答案,
只有即時反應............

1. 唔係卦,算吧啦你
2. 好過冇下話?
3. 你咁忙,唔好阻你啦,不如你唔好返黎啦!

話真,
我真係好想將第三個反應講出口!

我覺得我EQ係唔高,
不過經過依幾年既訓練,
點都提升左少少,
如果係以前,
我諗我已經爆左粗!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home