Monday, February 19, 2007

打破相士們的齋砵

小女子年關三十,
豬年沖正太歲!
多名風水命理師傅都說「今年運程不太好!」,
不太好的包括:愛情不結即分(已經率先幫佢應咗)、工作會有轉變(都叫做應咗)、冇偏財運(........)、會有與交通有關的意外(........)、面及齒有損傷有血光之災(我面部已經係大年初一流左血啦!星期五會去洗牙應埋一劫先!)..........仲有d 唔記得!

不過,今日我就打破咗佢地話我冇偏財運既一環,
我同屋企人打麻雀,我有贏錢架,
雖然唔係多,但係破到衰運都好呀!
年三十個晚同老豆夾份埋六合彩都中三個字架!
所以,我要謹記「正能量長存」!

今年我又有驛馬星啦!
大家都話我走動多,
楊師傅同麥師傅都話我往外地走,
會遇上異地情緣喎!

咁!.......依一年我去幾多次旅行好呢?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home