Saturday, May 12, 2007

優先座

星期五跟福朋友去吃蛋糕,一口氣吃了我半年蛋糕的份量!
跟著乘過海巴士去沙田找money姐、rita和alex食飯,沒想到在車上發生了一件我不得不記下來的事,也許當中的用詞不是完全地正確紀錄,但意思是真實的,並非虛構。
下午六點多,巴士上的乘客多的是,在開車的瞬間,身後突然傳來一個中氣十足的男人聲說:「小姐你唔知個位係俾長者坐架咩?你睇唔到個野咩?起身啦!」那住好脾氣女士,隨即起身同個位阿叔講:「俾你坐囉!」本來坐在那女士旁邊的男士話俾返個位個女士坐,個女士話唔駛啦!
本以為事件已平息,點知個位自稱長者既阿叔仲要自言自語咁話:「我唔係想要你起身架,不過我上過樓上冇位坐咋!」
嘩!依d 咩人黎架?係巴士上的確係近門口的兩行坐位的玻璃窗上貼上了請讓坐給長者、孕婦及傷殘人士,但係佢都唔駛咁大聲叫人地起身架,好似欠左佢咁!仲要擺明係蝦佢係女人囉,因為佢唔叫坐係外邊位個個大隻哥哥讓坐囉!
我覺得你好禮服d叫人讓個位俾你坐,人都唔會唔讓囉!個位中氣十足自稱長者既阿叔,會唔會有d濫用左個句標語呢?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home