Wednesday, May 30, 2007

疑神疑鬼

我的疑神疑鬼症又出現了!
今日t部門的p經理來問我,a高層叫b同事排體育版喎,問我點解?
我答p經理唔知道,他再問我乜你而家唔排版架啦?
我話唔係呀,我日日都排梗版架喎!p經理話冇理由既,一定有d 野既?係咪你唔做呀?
我話吓, 唔係喎!我同p經理講不如你自己去問下a高層呀!
p經理再重覆一次「一定係有d野既」?
我答p經理,咁睇落去,最大可能都係想炒我啫!如果唔係唔駛搵人排體育啦!唔係咁益我淨寫唔駛排呀!
p經理笑道,都可能係啦!

從那一刻起,我的疑神疑鬼症發始復發啦!

唔通p經理係特地來通風報訊?好讓我行為檢點d?小心有危機?

仲乜無端端要b同事排體育呢?咁我做咩好呢?
問題係咁轉,最後都只係轉到去佢地想炒我!

我有行差踏錯?還是莫須有呢?
..........還是北京投訴大行動?

算了吧!反正煮都埋黎我都係要食!佢地係老闆,佢地要點都可以......鬼叫我只係針板上邊既肉咩!

為此將MSN的名字轉了!老四看到了,即傳來問候,感謝她!
平常真的很少跟她談心事,她在外地時反而多聊!
她跟我說她公司請人,問我可有興趣,但副刊並非我現在的工作範疇,她說看你是否想轉轉環境和工作內容!

沖太犯的一年,真的要這樣不順利嗎?
不是說我有驛馬星,向外走走有利於我嗎?
但我覺得向外走走之後,比之前更不滯!

「炒」這個字還是一直在我腦中盤繞!
明天是星期四,去年同事間有星期四候群症,我突然有種不安湧上心頭!

或者自己真係唔係一個有本事、有本錢既人,係某d事上面豪唔起、亦瀟灑唔起!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home