Monday, June 11, 2007

好少男人可以令我燥到火架!當然唔好計d親蜜朋友啦!

初相識都好地地既,但係近半年,依個真係極品呀!真係多講幾句就火都黎埋呀!

好似今晚咁!已經做到飯都唔記得食(又唔肚飽個度好喎!),完全冇停手架啦!哈個位阿哥10點幾11點彈起身同我講,聽日幫手寫「拾平」版d稿呀!我話唔好聽日啦!你而家俾我啦!我今晚寫啦!聽日我怕冇時間呀!哈........佢竟然答我,我而家唔得喎,我整梗我個feature呀,我自己個feature都未搞掂!「拾平」d料我未執齊呀!

嘩!佢唔咁講都冇咁火呀!feature唔係返屋企寫架咩?係公司係咪應該搞掂d daily野先架咩?真係火爆囉!

究竟係咪我有問題呀?當然我冇講feature唔可以係公司寫,但係都係個句,做完daily野,有時間坐係度冇其他野做,你寫乜q都得!點解大家係面對工作既態度會咁唔同呢?

咁究竟邊隻態度先係啱架?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home