Monday, June 11, 2007

如果

其實依篇日記星期日個日就想寫,但係一直都冇時間!

星期日凌晨,我又收到SMS!照樣回覆!

但第二朝我起身,我突然係度諗............如果有一日唔再有SMS,咁會點呢?
又如果,我唔回覆d SMS,咁又會點呢?
究竟......想點呢?

money姐問我......「你還在乎?」

在乎!坦白說......我還在乎!
在乎佢在高興時會想起我,憤怒時亦會想起我!
但習慣左佢會想起我,有朝一日,佢唔再為依樣野send SMS俾我既時候..........


咁我會點呢?

1 Comments:

Blogger Kayan said...

如果一打

5:58 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home